hannah är GLAD

gör mig ordning , vid 8.40 ska jag gå ut för moberg kommer på cykeln!
hahahhah :D
sen så åker vi till kyrkan också är det avslutning där.
så jävla gött att det är sommarlov nu :D
alltså, det känns inte som det.
kanske är för vädret är kasst ?
men änn så länge regnar det inte iaf xd
bara för ja skrev det nu , så kommer det säkert börja regna snart!
efter avslutningen har ja ingenaning om va ja ska göra.
och IMORGON shit alltså , imorgon :o :o
då ska jag äntligen få se johan <3
shit , underbaaaaaaaart kommer det bli
fast det ska ju inte bli bra väder imorgon heller ;/
men det gör inget, johan gör så allt blir bra!
kommer säkert bilder från avslutningen när ja kommer hem :)

jag känner mig jävligt glad nu måste ja säga ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0