friday im in love

skolan var väll sådär idag,
hahaha jag ,moberg och julia kraschade lite förut.
moberg bromsar i en nerförsbacke medans ja sitter på pakethållaren
så julia åker rakt in i oss xd hahahahaha-
jag har lite ont nu ja , hahah .
kunde knappt gå förut , men det blir bättre :)
nu sitter jag och mja inte gör värst mycket,
tina vill att ja kommer till mörmogård, haha men ja orkar inte :d
för att jag har ont i benet och att jag är skit trött .
fast ja hade orkat om dom kom och mötte mig (a ,
fast tina orkade inte heller .
ahmen va intressant detta var va ?
nu ska jag lyssna på johan ....och inte göra så mycket mer.
imorgon kanske det blir stan , ska åka och köpa mer grejjer tills skolavslutningen.
också ska jag tona håret ,
och jag säger bara en sak fan va gött  det ska bli med sommarlov:)
och nu är det endast 7 dagar kvar till johan :)
höhöhööh , rätt så gött alltså :D:D<3
alltså , jag tycker min blogg är rätt tråkig.
finns det något mer jag kan skriva om änn om mig själv och johan ?
några tips , kommenteraaaaaaa då.
kanske ska börja lägga ut dagens outfit och sånt ?
näj , ja vetinte


Kommentarer
Postat av: C:an

så du ska till Uppsala? :D

vad är din msn?

2009-06-05 @ 18:59:02
URL: http://candycaan.blogg.se/
Postat av: Julia

börja med dagens outfit gullet

2009-06-06 @ 21:24:42
URL: http://secondsaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0