:)

störande att det inte gått att att skriva idag på bloggen
men nu verkar det funka :)
som sagt , jag och tina skickade in bilder från karlskoganatta
till johan-palm.se två bilder var hennes typ
så tog dom mellan två styckna bilder som jag och tina tog lika ;d
men dom tog ju den som var bäst ljus och sådant
så då tog dom tinas bild!
så jag blev väldigt glad nu :D
hihiih mitt namn står ju med och allt!
idag har ja inte gjort värst mycket , satt och spela kort med min bror och tremänning förut.
det var lite mys :)
nu ska jag nog följa med familjen och köpa mat till midsommar
har ingen annat för mig så
imorgon blir det att va med tina :D
jag saknar henne redan <3
också finns det en till som jag saknar mycket , johan ofc ;)<3


Kommentarer
Postat av: Jajajajajajajajajajajajajjajajajaaaaa duuuuuu!!!!!!!

Jajajajajajajajajajajajjaj duuuuuuuu!!!!!!!!!!!

2009-06-18 @ 08:03:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0