chatten med johan palm

Johan PalmTack för alla frågor och fina komplimanger! Nu måste jag tyvärr sticka iväg och käka korv med bröd. Det tar säkert slut snart. Tack! Kram Johan 
 
jonna :)hur många hattar har du fått sammanlagt egentligen? ;o 
Johan PalmSäkert en fantastiljon. 
 
Sara & SofieVad ska du göra efter chatten? :) Kram 
Johan PalmÄta korv med bröd. Anders Lundin bjuder tydligen alla medverkande på det! 
 
norahej! Har du bra kontakt med någon eller några i idol gänget fortfarande? 
Johan PalmJadå! 
 
adamVad är HELA ditt namn? 
Johan PalmKarl Johan Viktor Palm. 
 
Amandaär du riktig eller fejk blondin? 
Johan PalmDet är äkta vara! 
 
fiaNär kommer din nästa skiva??? 
Johan PalmJag har ingen aning! Det beror nog på hur flitig jag är med låtskrivandet. 
 
dalkullaVar det en höjdare att få uppträda på Skansen?  
Johan PalmOM det var! Det var en riktig dunderhöjdare. 
 
Sofie!!!!hur ser din framtid ut?  
Johan PalmLjus, vågar jag nog tro. 
 
KimpzorKan du inte göra lite techno? 
Johan PalmFaktum är att det har hänt att jag på skoj har gjort lite techno-aktig musik. Inget som jag tänker släppa dock. 
 
OliviaVad ska du läsa för program till hösten? (På gymnasiet) 
Johan PalmNatur ...har jag för mig. Jag är såpass okoncentrerad på plugget att jag knappt minns vad jag har sökt till. 
 
Snarkar du? Haha, kram :) 
Johan PalmHej! Nej, jag tror i varje fall inte det. 
 
Johan PalmTjena alla! Nu är jag här! 
 
Johan PalmJohan Palm står just nu ute på scenen men kommer springandes till chatten så fort han kan efter det! Se honom så länge live här i Allsångens Play! //Moderator


Kommentarer
Postat av: Isa

jag fick inte svar på några av mina frågor:(

fin blogg du har:)

2009-07-02 @ 21:41:57
URL: http://isajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0