<3

min älskade pappa lagade min dator :D
men vi fick låna grafik kort av hans kompis ,
för vi skulle se iaf det var felet.
och det var det!
så pappa och jag åker väll och köper ett snart :)
och jag fyller faktiskt år om 2 veckor och nåra dagar :D
den 10 augusti , jaaaag önskar mig en systemkamera.
men det lär jag aldrig få , pappa tror inte att jag kommer sköta den säkert.
men det kommer jag verkligen.
hahha , låter som jag pratar typ om en hund?
men iaf , annars önskar jag mig pengar.
och för pengarna köper jag en billig digitalkamera som duger (somärbättreänndenjaharnu)
fast egentligen önskar jag mig att åka på alla johans konserter (a)
meeeeen det kan jag ju glömma , haha .
jag saknar min palmi ,

puss



myyyyyyyyyyyyyys <3
tina är mästerfotografen , haha



henrik , steve , johan, adam,simon och mats! <3


han jag älskar


älskade hanky <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0