tråkigt inlägg ;o

just det , min vackra vackra kamera har tyvärr dött.
det regnade för mycket på den under 13 juni och 3 juli
så nu är den som gott som trasig.

ärligt talat så var inte min kamera speciellt vacker eller bra .
så hannah är lite glad över att den har gått sönder .
hihihihiihihihihih xd
så när jag fyller år , önskar jag mig pengar.
så då tar jag och köper mig en billig kamera , som dock kommer vara mycket
bättre änn den jag hade , den var dyr men väldigt väldigt dålig
samsung (n)
fyller dock år den 10 augusti , men det är faktiskt inte så långt kvar!
usch allt går så fort , det är både bra och dåligt
jag fyller år= mycket bra
skolan börjar= mindre bra
åker till kreta= mycket mycket mycket bra! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0