motala idag :)

hejsan

idag bär det av till motala :)
och ja har världens fetaste huvudvärk just nu
som är inte så skönt att ha när man ska åka bil långt och va på en festival
så jag har tagit huvudvärkstablett , som verkar dock inte värka.
så då får jag väll ta mig en till om ett tag då.
vetinte riktigt när vi åker , men ungefär vid 2 tiden skulle ja tro.
men nu orkar ja inte sitta här vid datorn mer , för då får jag väll mer ont
i huvudet antar jag.
kunde inte sova i natt , pågrund att jag var så jävla glad för idag och att jag
har as ont i ryggen , så det är väll antagligen därför jag fått huvudvärk också.
attans
jaja , bilder från idag kommer antagligen imorgon.
kanske ikväll/natt , man vet ju aldrig med mig .
jag orkar säkert inte hålla mig :)

ha det bra , puss/ hannah

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh vad kul.

Hoppas ni har jätteroligt!

Puss på dig söt-hannah!

2009-07-03 @ 16:15:02
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: Isa

tack så mkt:) <3

2009-07-03 @ 18:53:28
URL: http://isajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0