<3

kommit hem nu ,
vi var som sagt på kolmården igår.
och det var drygt som fan .
men det var skönt att bara komma bort ,
vi sov ju på hotell i linköping också , det var mysigt!
så idag gick vi lite i centrum där ,
i varje affär jag typ gick in på så sa jag
här har nog johan vart.
hahahah xd
köpte ett par jeans på ginatricot för 99 kr , hannah älskar rea!
och ett linne.
och en huvtröja på bikbok :)
men som sagt , var skönt att bara komma bort ett tag.
jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga.
men min dator är ju trasig :(
och min brors dator är jag inte så ofta på.
har inga bilder osv på den , men jag lovar att bli bättre!
tycker johan ska bli bättre på att blogga också ;)
haha , trodde att han skulle ha bloggat jätte mycket tills jag hade kommit hem
*host* hahahhah ;D
JAG SAKNAR JOHAN SÅ JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!
men ja , kanske bloggar senare haha puss

och jag har inte skickat brevet änn , ;o
jag hann aldrig , dumma dumma mig.
jag postar det nog imorgon!

just det , min älskade pappa fyller 34 år idag :)
grattis till honom :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0