21 juli

hej hej :)
var med tina idag , vi spelade buzz , och ja
jag vann , eller nej min bror vann.
men jag vann över tina ;) haha .
sen när vi skulle spela det igen lite senare på dagen , så funkade inte spelet ? huh .
jaja , senare på kvällen mötte jag och tina
patrik och patrik på ica xd hahha ,
vi skulle gömma oss , men jag skulle ta kort på dom.
men kameran avslöjade oss , attans xd haha
vi cyklade runt för det mesta och hade väldigt väldigt trevligt haha.
det var ju bäst när jag och tina skulle åka , tina spottar på nygren!
HAHAHAHHA , vi dog lite smått!

hannah: vi går in på elgiganten
tina: åh elgiganten
hannah: nejjjjjj , jag menade ica
tina: ahmen är du go i huvudet elr?
random gubbe: NEJ det är jag inte!
hannah och tina: HAHAAAHHAUAHHAHADHHSHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHA

Kommentarer
Postat av: lurig

tjenare

2009-07-22 @ 07:48:18
Postat av: mogren

tjenare

2009-07-22 @ 19:32:33
Postat av: mändy

haha ;p

2009-07-22 @ 22:04:12
URL: http://musikunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0