20 juli

var med tina idag , och vi skulle egentligen ut och springa.
haha , men ingen av oss orkade det idag x)
men vi har bakat också har vi cyklat till lövnäs -.-
fyfan , jag stannade ingen gång denna gången.
tina sa om du inte stannar så får du säkert träffa johan igen.
så jag kämpade som fan , hahah.
och nu mår ja typ piss xd
har as ont i halsen och börjar bli förkyld.
det blåste rejält ute ju -.- haha
HAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA'
tina sa en väldigt rolig grej vid minigolfen förut , shit alltså
jag dog typ!
hon är den bäääääääääääästa :):)
och imorgon ska vi , ja vafan skulle vi göra?
ja något vare iaf , haha .
johan är duktig , han har bloggat :D haha
nej nu ska ja sitta här ett tag till , och sen ska jag faktiskt lägga mig.
jag vill inte bli sjukare änn va ja är , så då kan man väll sova bort det :)
ha det bra , puss


och vi bjuuuuuuuuder på bilden , jaaaaaaao xd



Kommentarer
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Akta så du inte fått svininfluensan bara! :)

2009-07-20 @ 23:45:17
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/
Postat av: Tina

Hahhahaha fett kul dag ändå!

ahahha va sa jag då? xD, jag kommer inte ihåg xD

Hahah vi skulle ju se på filmen,

hahahah himla snygg bild ;)

Pusssssss

2009-07-21 @ 11:11:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0