14 juli

sitter här på min brors dator.
min dator är ju som sagt trasig.
väntar på att mamma ska bli klar ,
för att vi ska åka till bergvik
men hon pratar i telefon med någon , över en timme nu.
haha .
på fredag blir det att åka till kolmården med familjen ,
ska bli kul faktiskt :D
var på kolmården för typ 3 årsen , då tyckte ja det var kul iaf xd haha
men jag kommer hem dagen efter , så vi sover på hotell.
dock i linköping , ligger väll nästan vid norrköping.
jag bloggar nog mer imorgon , eller ikväll.
puss

fick bli en bild på mig och tina ,
för jag saknar henne så himla mycket , hannah hjärta tina


kunde inte låta bli , var tvungen att ladda in finaste bilden på palmi.
han saknar man ju inte lite mycket eller ?
JAG VILL ATT HAN SKA VARA HOS MIG NU.

Kommentarer
Postat av: Tilde

sv: tack! :> hehe jaaa fett söta varom när de åkte extreme! :P och du skulle sett johan när han åkte stora berg och dalbanan haha xD fett sööt, hans hår typ..... stod rakt ut bakåt xD

hehe jaa, man såg mej rätt mycket har jag fått höra :P

2009-07-15 @ 01:23:05
URL: http://revolverheld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0