tack för dagen bästa tina griberg<3

hej bloggen.
idag blev det stan med tina.
blev köpt 2 linnen och ett par riktigt snygga jeans.
men jag var så jäkla arg över att jag inte hittade något på carlings.
allt är utplockat, fan så arg jag var!
och jäklar så irriterad jag blev på en jävla kärring som satt och
prata om spyor inne på mcdonalds när man sitter och äter, vilket jävla äckel.
vi åkte hem ungefär vid tre eller fyra kommer inte riktigt ihåg.
sen blev det hem till tina och spela sports resort, vilket som var as kul!
sen vidare hem till mig. vi spelade lite guitar hero sen blev det datorn
och ta massa fina bilder och våra videos blev mycket roliga
"tina, om jag såg ut såhär skulle du va kompis med mig då" haha
sen spelade vi harpan haha. vilket jag är otroligt bäst på.
tack för en sån jäkla bra dag tina. du är bättre än bäst
imorgon blir det kanske bergvik en stund med tina.
om inte jag hittar kläder på carlings,dör jag seriöst.

Just det. det var några kontrollanter på bussen, som skulle se så att vi hade biljetterna
eller något liknande. vi fick lite panik för vi trodde vi hade slängt våra.

men det hade vi inte, fast min biljett låg på golvet haha.
iallafall då kom en kontrollant till oss och hon sa:

K: Hur gamla är ni?
H och T: eeeehm...
*kollar på varandra och båda tänker kom igen säg något*
H: 12...näej 14
T:14
K: jahaa?

HAHA, hur lyckas man glömma hur gammal man är?



jävlar så arg hon var, haha

linnet jag köpte på bikbok (köpte dock ett helvitt sånt också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0