svar på frågestunden!

Hur djup är en grop?

såhääääääär djup.

Hur långt är ett snöre?
5 meter .. haha

Hur kul är johan palm?
han är as kul!

Va tycker du om dina föräldrar?
ja, va fasen tycker jag om dom egentligen?

Hur vill du ha dina ägg?
jag har faktiskt ingenaning .

gillar du när folk frågar saker?
jag älskar när folk frågar saker...för det mesta.

Varför gillar du inte godis?
haha , jag älskar ju godis! ;)

brukar dina föräldrar kolla din blogg? :)
min pappa skulle ja tro ;)

vill du träffa johan igen? , eller vad skulle du göra för att få träffa honom?
jag vill och jag ska. jag kämpar som fan för att få träffa honom!

finns det någon kille i skoghall och som går på mörmoskolan du gillar i kärlek? ;)
yes.

vart ska du träffa johan nästa gång?
ingenaning än :(

vad vill du bli när du blir ''stor''?
jag vet faktiskt inte. men jag har dansat i nio år , så kanske något med dans ;)

vilken artist/band gillar du mest utom johan?
jag lyssnar faktiskt bara på johan och tove.

hur mycket tid spenderar du framför datan varje dag?
det är olika, men jag sitter iaf varje dag framför datorn hehe .

Hur många gånger har du träffat Johan?
tre fantastiska gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0