onsdag

åh vad glad jag blir . börjar få mer besökare, det gillar hannah! :)
men mer kommentarer vill jag gärna få.och jag kom på en sak att jag måste svara på frågorna som ni har ställt till min frågestund.jag är en sån hemsk människa och glömde det, men nu ska jag ta och göra det eller ja ikväll.
jag känner att jag är riktigt trött på skolan. vill ha lov nu! men imorgon är vi lediga från skolan, vilket som är riktigt härligt! jag vet inte riktigt vad jag ska göra men.
men nu ska jag ta mig något att äta . jag är riktigt riktigt hungrig. jag försov mig imorse IGEN, som sagt det är något med mig och onsdagar. tre onsdagar i rad nu har jag ju fan försovit mig.
ikväll blir det dans också är kanske inte på ett bra "danshumör" men jag orkar fan ingenting nu för tiden.

varför måste allt komma på samma gång? jävla skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0