nyss kommit hem!

ja, då var man hemma från dansen då.
det gick väll sådär. känner att jag kan mycket mer, men det ska gå bra på söndag!
även fast det inte riktigt känns som det. men jag tar alltid i mycket mer än vad jag gör på träningar
när jag står på scenen. det är nog för jag verkligen älskar att stå på scen och dansa!
nästa termin ser jag så jäääkla mycket fram emot.
på showen ska vi dansa till lady gaga- bad romance. åh , jag älskar den låten.
har tyckt att vi har fått dansat till as dåliga låtar.
men nu ska jag se på tv, mammas pojkar haha. det är så dåligt att det blir as bra.

bloggar mer imorgon , puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0