nyårsafton!

Godmorgon
jag har nyss gått upp.
och nu ska jag sitta här en stund framför datorn
kolla lite bloggar och sånt dära.
efter det göra mig i ordning, städa lite och ja sen hinner väl gästerna komma.
det kanske blir dålig uppdatering idag.
men man vet aldrig! ;)

i natt kommer det komma bilder från när vi ska skjuta raketer.
om jag lyckas få bra bilder på det som jag aldrig lyckas få.
men nu har jag ju en ny kamera så, den kanske är skit bra på det! ;)
åh, jag verkligen älskar och hatar raketer på samma gång.
förra året så kom det en raket en halv meter i från mig.
jag skakade hela natten efter det, jag vågade inte vara ute mer.
men i år hoppas jag att jag inte lyckas få någon nära mig.
för då blir jag garanterat rädd igen!

men jag ska försöka blogga så mycket som möjligt idag.
för att jag är så himla snäll. men folk sitter ju inte vid datorerna på nyår.
iallafall inte jag? men något mer inlägg ska det väl att bli!




Kommentarer
Postat av: Marielle

Gott nytt år! =D

2009-12-31 @ 13:18:28
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: NATALIE

gott nytt år söt!<3

2009-12-31 @ 14:33:47
URL: http://nataliebanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0