i was so full of you

här sitter en trött hannah med sin laptop i knät.
har faktiskt inte så mycket att skriva.
men när man börjar skiva lite såhär.
brukar man faktiskt komma på något har jag lärt mig!
jag har jätte svårt att sova nu för tiden. jag gick kanske och la mig
typ vid två igår. jag somnade vid fyra? jag mådde sjukt illa och hade ont i huvudet.
jag har ju sagt att jag tänker så jäkla mycket innan jag precis somnar.
och igår tänkte jag verkligen på allt. så det var nog därför ja inte kunde somna.
endel saker jag tänker på är att skolan börjar ju faktiskt snart.
eller det är alltid så med mig, första dagen på ett lov tex.
börjar jag redan få ångest och tänker "skolan börjar snart,shit"
så jag kan inte slappna av tillräckligt mycket.
jag är nog en väldigt stressad person.
också börjar jag också tänka. har johan lagt av?
han bloggar inte lika mycket(okej, han brukar aldrig blogga mycket)
han hörs inte alls mycket i media längre.
när är nästa spelning?
hur går det med den nya skivan han skriver material till?
hallå, jag börjar faktiskt bli rädd!
också finns det massa saker jag tänker på, som jag inte vill berätta här.
om jag inte hade tänkt så jävla mycket. om jag inte hade varit så jävla rädd.
allt är förstört, men jag måste tänka framåt. jag måste gå vidare med mitt liv.
2010 ska bli bäst. hoppas på att johan har mycket spelningar och sånt.
jag ska träffa han mycket, det har jag bestämt.

det var ett tag sen jag lyssnade på honom faktiskt.
och jag saknar det. nu ska jag lyssna på johan och fälla en tår...eller något.

-but if i could change things i go back to where we left of

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0