hemma igen

hej bloggen.
vi kom precis hem från bergvik.
blev köpt två tshirtar och fler armband!
mycket nöjd blev jag. jag hade ju 400 kr kvar på presentkortet.
och dom två tshirtarna kosta på rean 199.
men nu har jag 250 kr kvar på presentkortet,haha konstigt.
men det är ju jätte bra! ;)
jag ska snart äta, så nu ska jag och tina spela harpan för vi älskart!
efter det blir det hem till tina och spela sports resort för vi älskart ännu mer!

Nu kommer det bilder på det jag köpte!


fler snygga armband från ginatricot!

en riktigt söt tshirt från carlings.
(
den är jätte mycket finare på, om jag inte hade provat den. så hade jag nog aldrig köpt det.så tack tina för att du tvinga mig att prova den ,hehe)

En till fin tshirt från carlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0