dans är livet!

åh dagen har varit så jäkla bäst!

Det börja med att vi skulle träna på danserna på dancing team i en timme.
efter det fick vi gå med våra stolar till folkets hus.
det blev riktigt tungt och jobbigt.
när vi väl var framme, så skulle vi träna på dansen på scenen.
fjortisar som kaxar på våran streetlåt ska man kaxa tillbaka till.
så då bestämde vi oss för att göra det, HAHA fyfan va kul.
efter det så skulle vi gå lucia, så vi gick två och två.
då fick vi gå med dom minsta, dom var typ 3-4 år.
as söta var dom! :D
efter det blev det att byta om till streeten, jag var inte alls nervös faktiskt.
bara när jag skulle göra babyfreeze , var rädd att ja skulle ramla xd.
men det gick jätte bra!
Sen bytte vi om till show kläderna, och ja. jag var inte ett dugg nervös! :)
nu är jag bara irriterad som fan på mamma, som inte kan filma.
hon typ faila när hon skulle filma , åh va arg jag blir.

nu har jag bestämt mig, jag ska satsa på att komma in på danslinjen.
fan va jag älskar och dansa! bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0