17 december

Idag var det boll och dans dag i skolan.
haha, min klass är förjävligt bra. så vi förlorar alla matcher, men vi var faktiskt
riktigt nära på att vinna några matcher. hehe, gick betydligt mycket bättre
förra året när vi spela innebandy. då vann vi faktiskt ganska mycket!
jag var inte med och dansa, för det var HUR jäkla mycket folk som helst.
och jag pallade verkligen inte. och den där JÄVLA låten som dom dansa till.
fett irriterande måste jag ju dock säga, och den gick om och om igen.
när jag kom hem var jag riktigt trött, så jag typ satte mig framför tvn.
och ja, nu sitter jag här!! och jag är så JÄVLA glad över att vi slutar imorgon :D
slippa skolan i tre veckor, ja det är ju hur underbart som helst.
vi börjar 09.20 så ska vi typ sitta i kyrkan i 40 minuter.
efter det ska vi tillbaka till skolan och få våra betyg.
och efter det kanske jag ska med mamma och mormor och köpa julklappar.
jag har dock inga pengar, men dom ska köpa julklappar till släkt och sånt.
också ska jag försöka övertala mamma om att köpa en klänning,
jag vill ju ha en på julafton!! ;)
men om det inte blir att åka till stan, så blir det att va med tina.
åh, nu är jag verkligen sjukt trött. jag somnar säkert typ...nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0