15 december

Hej bloggen!

skolan gick fort. vi typ gjorde ingenting.
ganska gött det!:D
efter skolan blev det att va med tina, så just nu sitter jag och väntar på att hon ska äta klart;)
så kanske vi cyklar hem till mig. tina hade ganska mycket damp på datorn förut
haha ni skulle se , söt är hon! :)
vi spelade wii fit förut också, jag äger ut henne!!
hela dagen har jag trott att det varit onsdag, så det känns ganska konstigt.
den här veckan kommer säkert va den segaste, men vi slutar ju på fredag!!
gött som fan. och på torsdag har vi volleyboll vilket som jag inte ska va med på.
hihi va tur man har egentligen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0