14:11

Jag har haft jätte ont i mitt öga sen jag vaknade.
sen så gick jag och kolla mig i spegeln.
så var det jätte svullet. vad fasen har jag gjort?
det är iallafall jätte irriterande och gör ganska ont.
egentligen så är det inte så bra att sminka sig då.
men va fasen, det är ju nyårsafton!
jag måste ju vara sminkad då, vill ju inte se förjävlig ut.

Hannahs Nyårslöften:

→ Gå ner i vikt-ska bara äta godis eller chips en gång i veckan.
→ Kämpa bättre i skolan- ska satsa på att få bättre betyg
→ att 2010 ska bli så jäkla bäst-ska bli ännu bättre än 2009, om det nu är möjligt?

Det känns som om jag glömt något nyårslöfte.
jag har ju faktiskt funderat på vad jag ska ha för nyårslöften
riktigt länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0