<3

Tjeeeeeeeeeeena.
dagen började med att vi cyklade till coop .
hahaha skräll typ .
vi köpte , ja vafan köpte vi?
ehh , just ja coca cola och choklad.
som rasmus sen tog och åt upp.
eller han drack iaf upp cocacolan.
nygren den nörden tog kort HELA tiden.
han hade fått en systemkamera så han var rätt stolt.
vi hoppade studsmatta också ,
och typ satt bara och snacka.
mysigt som fan! :D
sen ringde en tjej till min lillebror ett antal gånger.
rasmus och nygren prata med henne ,
och jag skratta REJÄLT mycket.
speciellt " DET ÄR BJÖRN"
HAHAHAHHAHAHAH .
också blev det ju att spela fia med knuff ett antal gånger , haha
nygren var så jäääävla dålig , hahahhahah (A)
sen gick vi hem till rasmus och kolla film.
jag började tjata direkt på att filmen var så jävla dålig.
sen fick jag skrattanfall så ja börja gråta.
dom fick ryck på mig , och jag var nära på att bli utslängd.
hahahha det var mycket kul , har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.
sen skulle tina hem ,
så vi drog ut och jag tog kort med nygrens kamera
när han och rasmus hoppa på min studsmatta .
blev mycket coola kort .
men myggen åt upp mig , så jag sprang sen runt och runt och typ dog -.-
sen gick vi runt lite , mysigt det!
men sen drog jag in , och sen blev det att spela ja ni kan ju gissa va vi spela?
FIA MED KNUFF :D
hahahha , med sofia och lukas :)
satt och tryckte chips .
sen orkade vi inte mer ,
så nu sitter jag här .

och på måndag börjar skolan , uhuhuh fyfan :(
jag vill inte .
men det ska bli kul att träffa endel.
speciellt MOBERG :D
som jag inte har träffat på HELA sommaren ;o
vetinte hur vi har klarat oss utan varandra?
vi är ju liksom , coooolingar :)
men jag går ju som sagt bara 1 vecka och 1 dag.
sen åååååååååååååker jag :D:D:D:D::D:D
ska bli mycket kul , jag älskar att flyga (A)

imorgon blir det tina , och kanske rasmus och nygren igen ;)
och på fredag ska jag och pappa åka och köpa kamera :)
så jäääävla gött , dags för en ny nu liksom!

/ h a n n a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0