my feelings have been growing more

tjena ,
oj oj oj vilken varm dag det har varit idag.
jag nygren och tina cyklade till coop och köpte chips och sånt .
hahaha , tina sa en kul grej inne på coop.
jag och nygren dog. haha
sen var vi typ heeeelt slut.
också lite senare gick vi till wille !
och vi cykla lite runt osv.
haha tinas cykel blev lite damp ,
fick fixa den också haha .
sen stack nygren till bomstad , skräll -.-
och jag tina och wille hoppa på min studsmatta
haha , så jävla kul var det!
och imorgon drar vi och badar.
götttttt ,
och nu snart ska jag duscha ,
sen blir det sitta här ett tag till
dock inte för länge, för jag måste lägga mig tidigare nu har jag bestämt
annars kommer jag vara rätt död när skolan börjar!
tråkigt inlägg , men bättre änn ingenting ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0