grattis världens bästa!

Grattis på din fjortisdag världens bästa Tina Griberg <3

idag är det din dag ,
och du är värd en sån jävla bra dag!
för du är verkligen den bästa ,
jag älskar dig mest utav alla
varje gång jag är med dig , mår jag så jävla bra
finns ingen som dig , och du är min
bara bara min.
vi har många minnen tillsammans , om många fler minnen blir det vill ja lova!
det bästa minnet är nog när vi såg johan för första gången!
och helgen du sov hos mig!
det ska alltid vara hannah och tina .
det är bara så ,
ännu en gång grattis bästavän!

jag tycker alla borde säga grattis till min snygging som blir 14 år :)






Kommentarer
Postat av: emmap,

grattis:D

2009-08-09 @ 10:29:34
URL: http://eeemmwaa.blogg.se/
Postat av: tina

Hannah jag älskar mig mest söntos, vi har haft så himla kul tsm! <333

åååhhh tack hannah! <3

2009-08-09 @ 11:37:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0