fredag

ingen skola för mig idag.
jag hade lite feber igår , så jag orkade inte gå idag.
men jag mår faktiskt mycket bättre nu :)
men iaf , igår så var det skola.
vi spelade brännboll , men jag och julia satt och kolla på bara ;)
vi hade kameler på grusplanen i skolan , det ni ;)
sen cyklade vi till mörrudden när klassen skulle simma .
inte jag dårå xd
påväg till mörrudden hade jag och moberg lite kul och satt på pakethållaren när vi cykla (y)
jag kände mig lika cool som johan! :)
sen när jag kom hem märkte jag att tinas tshirt hade kommit.
så hon kom till mig så vi fick ge varandra tshirtarna.
åh åh åh åh jag älskar min tshirt <3
sen efter det la jag mig och sov ett tag.
senare på kvällen kom sofia , jag blev då allt lite piggare måste ja säga :)
men jag mådde förjävligt dåligt ändå.

så idag har jag bara kollat på tv för det mesta ,
och suttit här vid datorn!
imorgon måste jag nog börja rensa lite i min garderob.
och kolla vad ja ska ha med till kreta.

jag skriver nog inte mer idag.
men säkert imorgon ,

/ h a n n a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0