bästa helgen <3

hejjjj :)
jag har varit dålig på att blogga dom senaste dagarna
ja , jag och tina har haft fullt upp kan man säga :D
och hon sov här fredag till lördag
och lördag till söndag.
och vi har verkligen haft MYS :D
tjejen är bäst , igår var jag sjukt övertrött
sa helt konstiga saker , hahahaha
som sagt , vi har haft mycket kul :)<3
vi var uppe till 04.00 båda dagarna
och jag var död när jag vakna , medans tina var pigg.
hahaha , och vi kollade på två skräckfilmer.
och jag har märkt att jag inte är rädd för skräckfilmer längre,
iaf inte dom senaste två skräckfilmerna jag såg haha .

Och förut postade vi linnet också hade vi skrivit lite till johan.
vi glömde att kolla adressen till stockholm ,
för vi var så stressade xd
så vi skickade det till mjölby , men johan ska väll vara där nu när han är ledig
så , det lär ju komma fram imorgon :)
hoppas han blir glad och tycker den är snygg!

Men jag ska bli bättre och uppdatera och skriva
om min vardag , och om palmi såklart.
och imorgon blir det att va med tina , nygren och wille!
eller iaf tina och nygren , wille har vi inte fått tag på ännu ;)
men det ska bli riktigt kul , med dom har man så mycket minnen med
som är så jävla roliga .
speciellt i vintras , hahhaha . (L)



fick bli en bild på den finaste tjejen ,
hon är min och det vet ni ;)<3


Kommentarer
Postat av: tina

bääääääääääästa helgen typ, och linnet blev bäst!

älskar dig sötnos<3

2009-08-02 @ 21:42:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0