2 dagar kvaaaaaar :)

Jag är en mycket hemsk människa
som inte uppdaterar lika ofta , fy på mig.
jag ska bli bättre..........
fast egentligen kan ja ju inte säga att jag ska bli bättre ,
iaf inte nu på ett tag.
jag åker ju på tisdag!
men iaf dom här dagarna innan ja åker , då ska jag bli mycket bättre på det.
men har jag tillfälle till att va vid en dator på kvällen typ ,
så bloggar jag ju självklart.
jag tror faktiskt ja inte kommer klara mig utan att kolla johans blogg.

farmor och dom kommer hit sen och grattar mig ,
ska bli kul , var verkligen länge sen jag träffa emmi :)
och efter dom har varit här , blir det att packa :D
jag kommer säkert glömma packa ner något.
det skulle vara typiskt mig eller nått , haha .
det bästa med resan är nog att sofia ska med.
kommer bli hur kul som helst , äntligen fick jag med henne utomlands haha .

det fick bli en mycket söt bild på tina och liam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0